مباحثی در گروه های موضعا مدرج

پایان نامه
چکیده

این پایان نامه از پنج فصل تشکیل شده است : فصل اول ، مقدمه . فصل دوم ، گروههای حل پذیر با تولید متناهی با شرایطی روی زیر مجموعه های نامتناهی . فصل سوم ، تصاویر همریختی گروههای موضعا مدرج. فصل چهارم ، شرط ماکسیمال ضعیف و گروههای چند دوری . فصل پنجم، گروههای موضعا مدرج.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

گروه های کوانتومی موضعا فشرده

هدف از این پایان نامه، آشنایی با مفهوم گروه های کوانتومی است. در ابتدا مفاهیم جبرهای هوف و مضرب جبرهای هوف را مورد مطالعه قرار می دهیم سپس تعریف گروه های کوانتومی فشرده را بیان می کنیم. ضروری است که بدانیم گروه های کوانتومی ، کاتگوری تشکیل می دهند که همه گروه های موضعا فشرده مشمول در این کاتگوری اند. اشیا این کاتگوری *c-جبرهای خاص اند و گروه های موضعا فشرده همه اشیا این کاتگوری اند که ویژگی جاب...

مباحثی بر گروه های کوانتومی

قضایای دوگانی به عنوان یکی از قضایای اساسی آنالیز هارمونیک آبلی شناخته می شوند که در حالت گروه غیرآبلی جایگزینی ندارند. تلاش های وافری برای حل مساله ی دوگانی گروه های غیزآبلی صورت گرفته که منجر به تولید رسته گروه های کوانتومی شده است. در این پایان نامه به طور اجمالی به بررسی گروه های کوانتومی از دیدگاه *c-جبری می پردازیم.

15 صفحه اول

گروه های بل موضعی مدرج شده

در این پایان نامه ثابت می شود که هر گروه n-بل موضعی مدرج شده و متناهی تولید شده را می توان در حال ضرب مستقیم یک گروه n-بل متناهی و یک گروه غیر تابدار پوچ توان از رده حد اکثر 2 نشانید.هم چنین ثابت می کنیم گروه های n-بل که موضعی مدرج شده نباشند همواره یک بخش ساده نامتناهی از نمای متناهی دارند.

15 صفحه اول

مباحثی در گروه های (b(4،k

در این پایان نامه، خاصیت کمترین مربع روی مجموعه های k عضوی (1<k) و همچنین گروه (b(n,k تعریف شده است. گروه های (2)ds اخیرا توسط فریمن مورد مطالعه قرار گرفت و گروه های (3)ds توسط برکویچ، فریمن و پرگر مورد مطالعه قرار گرفته است. در این پایان نامه، خاصیت کمترین مربع روی مجموعه های k عضوی و همچنین گروه (b(n,k تعریف شده است. گروه های (ds(2 اخیرا توسط فریمن مورد مطالعه قرار گرفت و گروه های (ds(3 تو...

15 صفحه اول

نگاهی به حدس lp در گروه های توپولوژیک موضعا فشرده

هر گروه توپولوژیک موضعا فشرده یک اندازه پایای چپ دارد که آن را اندازه هار می نامیم. فضای lp متناظر با این اندازه را در نظر می گیریم. روی این فضا عملی به نام پیچش تعریف می کنیم. حدس lp بیان می کند که فضای lp تحت عمل ئیچش بسته است اگر و تنها اگر گروه توپولوژیک مورد نظر فشرده باشد.

آنتروپی روی درونریختی های گروه های آبلی موضعا فشرده

در مقدمه شرح مختصری از تعریف آنتروپی برای گروه های آبلی موضعا فشرده توسط پیترز را بیان می کنیم. این نگرش اجازه کار با درونریختی ها را به جای کار با خودریختی ها می دهد.

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه صنعتی اصفهان

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023